Риторичні вправи як засіб формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів
DOI:
https://doi.org/10.29038/2413-0923-2017-6-54-60Ключові слова:
риторика, риторичні вправи та завдання, риторичні вміння, комунікативна компетентність, учителі початкових класівАнотація
У статті з’ясовано роль та місце риторичних вправ і завдань у процесі формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів; розроблено систему вправ і завдань з риторики української мови, що сприяє опануванню риторичних відомостей і формуванню професійно важливих мовно-риторичних умінь студентів ОКР «бакалавр» напряму підготовки «Початкова освіта».
Посилання
Абрамович С. Д. Риторика / С. Д. Абрамович, М. Ю. Чікарькова. – Львів : Світ, 2001. – С. 9–24.
Вандишев В. М. Риторика: екскурс в історію вчень і понять : навч. посіб. / В. М. Вандишев. – К. : Кондор, 2003. – 264 с.
Гурвич С. С. Основи риторики / С. С. Гурвич, В. Ф. Погорілко, М. А. Герман. – К., 1988. – 248 с.
Каньоса П. С. Риторика : навч. посіб. / П. С. Каньоса. – Кам’янець-Подільський : Видавець ПП Зволейко Д. Г., 2011. – 207 с.
Колотілова Н. А. Риторика : навч. посіб. / Н. А. Колотілова. – К. : Центр навч. л-ри, 2007. – 232 с.
Мамчур Л. Формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкових класів в умовах ВНЗ / Л. Мамчур // Проблеми підготовки сучасного вчителя. – 2010. – № 2. – С. 99–104.
Науменко В. О. До уроків риторики в початкових класах : метод. посіб. / В. О. Науменко, М. Д. Захарійчук. – К. : Літера ЛТД, 2010. – 128 с.