Концепт освіта в українському та польському дискурсах: міждисциплінарний підхід

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.29038/2413-0923-2018-9-34-46

Ключові слова:

концепт, дискурс, вербалізація, освіта, лексема

Анотація

У статті з’ясовано особливості вербалізації концепту освіта в українському та польському освітньому дискурсах на засадах міждисциплінарного підходу. Завдання роботи – схарактеризувати базові поняття, сутність міждисциплінарного підходу, поняттєвий компонент концепту освіта в законодавчо-освітньому та освітньо-педагогічному дискурсах. Для аналізу концепту освіта запропоновано враховувати положення міждисциплінарну парадигму, в якій поєднано методи лінгвокультурології, когнітивної лінгвістики, педагогічної аксіології, положення когнітивно-дискурсивного, лінгвокультурологічного, лінгвоаксіологічного, праксеологічного підходів.

Завантаження

Опубліковано

2018-12-27

Як цитувати

«Концепт освіта в українському та польському дискурсах: міждисциплінарний підхід». Лінгвостилістичні студії, вип. 9, Грудень 2018, с. 34-46, https://doi.org/10.29038/2413-0923-2018-9-34-46.