Домінантні образні засоби в польськомовній інтернет-рекламі

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.29038/2413-0923-2020-12-150-159

Ключові слова:

інтернет-реклама,, польська мова,, метафора,, метонімія.

Анотація

У статті проаналізовано структуру і особливості функціонування образних засобів у польськомовних рекламних текстах, визначено місце метафори, метонімії та епітета в ієрархії інтернет-реклами. Основну увагу зосереджено на питаннях коефіцієнту образності і оригінальності мовних засобів, їх залежності від контексту, а також можливості реалізації ключових функцій рекламного повідомлення.

Посилання

Areshenkova, Oleksandra. Communicative pragmatic and stylistic parameters of advertising text. PhD Thesis. Kryvyi Rih, 2016.
Horozhanov, Yurii. “Advertising Textin Modern Linguistic Studies”. Volyn Philological: Text and Context, iss. 14, 2012, pp. 19-26.
Denysevych, Olena. The Advertising Vocabulary in the Structure of the Ukrainians’ Language Picture of the World. PhD Thesis. Zhytomyr, 2015.
Zelinska, Olha. Lingual Characteristics of Ukrainian Advertising Texts. PhD Thesis Abstract. Kharkiv. 2002.
Zirka, Vera. The language paradigm of the manipulative game in advertising. Doctoral Thesis. Dnepropetrovsk, 2005.
Oleksiuk, Olesia. Lexical and semantic dominants of suggestive discourse of advertising. PhD Thesis Abstract. Odesa, 2012.
Tiufkii, Yevheniia. Syntax of Ukrainian advertising: structural and semantic typology. PhD Thesis Abstract. Dnipropetrovsk, 2012.
Khavkina, Liudmyla. Suchasnyi ukrainskyi reklamnyi mif. Kharkiv, 2010.
Cherniukh, Lidiia. Lingual features of modern Slovak advertising. PhD Thesis Abstract. Kyiv, 2014.
Bralczyk, Jerzy. Język na sprzedaż, czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka. Gdańsk, 2004.
Brzostowski, Mirosław. Język reklamy. Warszawa, 1975.
Fus, Agnieszka. Język reklamy jako narzędzie perswazji i manipulacji na przykładzie wybranych polskich spotów telewizyjnych. doi.org/10.14746/il.2010.19.3.
Lizak, Jadwiga. Język reklam dla dzieci. Rzeszów, 2006.
Lusińska, Anna. Reklama a frazeologia: teksty reklamowe jako źródło nowych frazeologizmów. Toruń, 2007.
Szczęsna, Ewa. Poetyka reklamy. Warszawa, 2003.
Ṡmid, Wacław. Język reklamy w komunikacji medialnej. Warszawa, 2008.

Завантаження

Опубліковано

2020-02-29

Як цитувати