Ідіома self-made man як концепт і символ американської культури: історичний і лінгвокультурний аспекти

Автор(и)

  • Людмила Смалько Lesya Ukrainka Eastern European National University , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
  • Вікторія Панченко Lesya Ukrainka Eastern European National University , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

DOI:

https://doi.org/10.29038/2413-0923-2020-12-194-202

Ключові слова:

ідіома self-made man,, компоненти концепту self-made man,, американська культура,, лінгвокультурологічний підхід,, філософії Брюса Лі.

Анотація

У статті феномен self-made man (людина, що всім зобов'язана сама собі) витлумачено як ідіому, концепт і символ/ознаку американської культури. Значення ідіоми розглянуто з позицій її денотативного та конотативного значення, включаючи історичне підґрунтя для визначення її змісту. Дослідження природи концепту self-made man є актуальним у контексті зростаючого інтересу когнітивної лінгвістики та лінгвокультурних досліджень до аксіологічної складової мовної картини світу. Матеріалом дослідження слугувала книга Дж. Літла «Шлях воїна: філософії Брюса Лі». Ключові висновки дослідження пропонують перспективні ідеї щодо дослідження культурно-специфічних особливостей образу-концепту self-made man на кроскультурному рівні.

Завантаження

Опубліковано

2020-02-29

Як цитувати

«Ідіома Self-Made Man як концепт і символ американської культури: історичний і лінгвокультурний аспекти». Лінгвостилістичні студії, вип. 12, Лютий 2020, с. 194-02, https://doi.org/10.29038/2413-0923-2020-12-194-202.