Ідіома self-made man як концепт і символ американської культури: історичний і лінгвокультурний аспекти
DOI:
https://doi.org/10.29038/2413-0923-2020-12-194-202Ключові слова:
ідіома self-made man,, компоненти концепту self-made man,, американська культура,, лінгвокультурологічний підхід,, філософії Брюса Лі.Анотація
У статті феномен self-made man (людина, що всім зобов'язана сама собі) витлумачено як ідіому, концепт і символ/ознаку американської культури. Значення ідіоми розглянуто з позицій її денотативного та конотативного значення, включаючи історичне підґрунтя для визначення її змісту. Дослідження природи концепту self-made man є актуальним у контексті зростаючого інтересу когнітивної лінгвістики та лінгвокультурних досліджень до аксіологічної складової мовної картини світу. Матеріалом дослідження слугувала книга Дж. Літла «Шлях воїна: філософії Брюса Лі». Ключові висновки дослідження пропонують перспективні ідеї щодо дослідження культурно-специфічних особливостей образу-концепту self-made man на кроскультурному рівні.