Особливості репрезентації соціальної дійсності засобами фразеології в медійному дискурсі

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.29038/2413-0923-2021-14-61-70

Ключові слова:

фразеологічна одиниця, структурно-семантична трансформація, ідіостиль

Анотація

У статті проаналізовано особливості репрезентації соціальної дійсності засобами фразеології української мови в медійному дискурсі. Розглянуто види структурно-семантичних трансформацій фразеологізмів: контамінація, субституція, розширення компонентного складу. У медійному дискурсі узуальні й трансформовані фразеологізми влучно характеризують актуальні суспільно-політичні події сьогодення.  Прагматичний потенціал фразеологізмів як засіб мовленнєвого впливу на комуніканта, посилення емоційності мовлення реалізовано  індивідуально-авторськими трансформаціями.

Завантаження

Опубліковано

2021-06-25

Як цитувати

«Особливості репрезентації соціальної дійсності засобами фразеології в медійному дискурсі». Лінгвостилістичні студії, вип. 14, Червень 2021, с. 61-70, https://doi.org/10.29038/2413-0923-2021-14-61-70.