Обертони суголосся творчої манери елітарної мовної еталонниці професорки Надіії Денисівни Бабич: відчуттєва особистісно-споминальна рецепція про філологічну нанашку
DOI:
https://doi.org/10.29038/2413-0923-2021-15-153-157Ключові слова:
елітарна мовна особистість, ціннісні орієнтири, педагогічні цінностіАнотація
У науково-есеїстичній статті проаналізовано вплив творчої манери елітарної мовної особистоті професорки Надіії Денисівни Бабич на становлення й розвиток її вихованця-педагога. Простежено те, як налаштованість Учителя й Учня на спільні ціннісні орієнтири пророкує спільножиттєві цілі й прагнення. Встановлено, що оволодіння педагогічними цінностями здійснюється в процесі педагогічної діяльності, в ході якої відбувається їх суб’єктивація. Саме рівень суб’єктивації педагогічних цінностей є показником особистісно-професійного розвитку педагога / педагогині. З’ясовано: відчуттєва особистісно-споминальна рецептивність олюднює спогади прижиттєвих взаємин, зберігає їх теплоту.
Посилання
Volodarka dushi ta slova – Nadiia Babych: virtualna vystavka naukovykh prats. en.calameo.com/read/001655262beba6a39120e.
Kagan, Moisej. Filosofskaja teorija cennostej. Sankt-Peterburg: Petropolis, 1997.
Kopylova, Oksana. Formuvannia profesiinykh tsinnostei studentiv u protsesi navchannia pedahohichnykh dystsyplin u vyshchykh navchalnykh zakladakh. PhD Thesis Abstract. Kirovohrad, 2012.
Pivtorak Vitalii. “Vchyty tvoryty: metod proektiv u roboti vchytelia-slovesnyka: sproba metodychnoho putivnyka”. Ukrainska mova y literatura v serednikh shkolakh, himnaziiakh, litseiakh ta kolehiumakh, no 9–10, 2006, pp. 18–36.
Samsonenko, Nataliia i Honcharova, Oksana. Sysytema pedahohichnykh tsinnostei vykladachiv yak peredumova efektyvnoho navchannia studentiv. cutt.ly/9IXgZBH.