Моделювання інноваційних програм розвитку комунікативної компетентности публічних службовців

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.29038/2413-0923-2023-19-40-49

Ключові слова:

компетенція, компетентність, професійна компетентність, професійне навчання, професійний розвиток, підвищення кваліфікації, мовлення публічного службовця

Анотація

Статтю присвячено проблемі розвитку комунікативної компетентности державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад. Розглянуто динаміку програм підвищення кваліфікації, пропонованих для безперервного особистісного та професійного розвитку осіб, уповноважених на виконання функцій держави та місцевого самоврядування, у системі професійного навчання, що мають пріоритетними напрями (теми): удосконалення рівня володіння державною мовою; комунікація та взаємодія; стратегічні комунікації тощо. Аналіз здійснено на прикладі Волинського регіонального центру підвищення кваліфікації.

Визначено специфіку та змістові домінанти навчальних програм підвищення кваліфікації у контексті основних складників мовнокомунікативної діяльності публічних службовців початку ХХІ століття: роботи з документами (зокрема в системі електронного документообігу); вміння вести міжособистісний і соціальний діалог (особливо з використанням медіа), враховуючи принципи безбар’єрності спілкування; вміння виступати публічно.

Завантаження

Опубліковано

2023-12-30

Як цитувати

“Моделювання інноваційних програм розвитку комунікативної компетентности публічних службовців”. Лінгвостилістичні студії, no. 19, Dec. 2023, pp. 40-49, https://doi.org/10.29038/2413-0923-2023-19-40-49.