Гендерний вимір кінесики як домінанти невербальної комунікації у творчості Володимира Лиса
DOI:
https://doi.org/10.29038/2413-0923-2020-12-97-106Ключові слова:
невербальна комунікація,, кінема,, вербалізація,, жіноча комунікативна поведінка,, чоловіча комунікативна поведінка,, художній текст.Анотація
У статті досліджено специфіку репрезентації кінесичних засобів комунікації в романі Володимира Лиса «Соло для Соломії»; вирізнено основні субкатегорії: мімічні вирази обличчя, жести, рухи тіла, пози. Зосереджено увагу на гендерній диференціації компонентів кінесики в художньому тексті, встановлено домінування жестів з адапторами голова та рука для актуалізації жіночої комунікативної поведінки. Встановлено прагматичну зумовленість добору одиниць вербалізації кінесики, їх образності особливостями психологічного портретування персонажів і тематикою твору.