Домінантні образні засоби в польськомовній інтернет-рекламі
DOI:
https://doi.org/10.29038/2413-0923-2020-12-150-159Ключові слова:
інтернет-реклама,, польська мова,, метафора,, метонімія.Анотація
У статті проаналізовано структуру і особливості функціонування образних засобів у польськомовних рекламних текстах, визначено місце метафори, метонімії та епітета в ієрархії інтернет-реклами. Основну увагу зосереджено на питаннях коефіцієнту образності і оригінальності мовних засобів, їх залежності від контексту, а також можливості реалізації ключових функцій рекламного повідомлення.
Завантаження
Опубліковано
2020-02-29
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
«Домінантні образні засоби в польськомовній інтернет-рекламі». Лінгвостилістичні студії, вип. 12, Лютий 2020, с. 150-9, https://doi.org/10.29038/2413-0923-2020-12-150-159.