Когнітивний аспект дослідження фразеологізмів української мови в медійному дискурсі
DOI:
https://doi.org/10.29038/2413-0923-2020-13-62-71Ключові слова:
внутрішня форма, когнітивний аналіз, медійний дискурс, фразеологічна одиницяАнотація
У статті розглянуто когнітивні процеси сприймання явищ дійсності засобами фразеології, проаналізовано комунікативно-прагматичні особливості функціонування фразеологізмів у медійному дискурсі. Фразеологізми є засобом зберігання й організації знань про навколишній світ у свідомості суспільства. Проаналізовані фразеологізми в медійному дискурсі відображають сприймання українцями негативних ситуацій, пов’язаних із суспільно-політичною сферою в країні.
Завантаження
Опубліковано
2020-12-30
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
«Когнітивний аспект дослідження фразеологізмів української мови в медійному дискурсі». Лінгвостилістичні студії, вип. 13, Грудень 2020, с. 62-71, https://doi.org/10.29038/2413-0923-2020-13-62-71.