Особливості функціювання епонімічних термінів у мас-медіа
DOI:
https://doi.org/10.29038/2413-0923-2021-15-38-45Ключові слова:
мова медіа, мас-медійні тексти, епоніми, жанри журналістики, ономастикаАнотація
У статті проаналізовано лексико-семантичні особливості епонімічних термінів в українських мас-медійних текстах. Простежено стилістичні функції термінів, до складу яких увіходять власні назви, у мові медіа. Встановлено, що епонімічний термін, виходячи за межі своєї терміносистеми, може використовуватися в мові медіа в прямому значенні, виконуючи певну стилістичну функцію, і може змінювати своє семантичне наповнення залежно від позамовних чинників.
Опубліковано
2021-12-29
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
«Особливості функціювання епонімічних термінів у мас-медіа». Лінгвостилістичні студії, вип. 15, Грудень 2021, с. 38-45, https://doi.org/10.29038/2413-0923-2021-15-38-45.