Особливості функціювання епонімічних термінів у мас-медіа

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.29038/2413-0923-2021-15-38-45

Ключові слова:

мова медіа, мас-медійні тексти, епоніми, жанри журналістики, ономастика

Анотація

У статті проаналізовано лексико-семантичні особливості епонімічних термінів в українських мас-медійних текстах. Простежено стилістичні функції термінів, до складу яких увіходять власні назви, у мові медіа. Встановлено, що епонімічний термін, виходячи за межі своєї терміносистеми, може використовуватися в мові медіа в прямому значенні, виконуючи певну стилістичну функцію, і може змінювати своє семантичне наповнення залежно від позамовних чинників.

Опубліковано

2021-12-29

Як цитувати