Поняття «фасцинація» і «фасцинативність» у лінгвопоетичному дискурсі

Автор(и)

  • Олена Скоробогатова Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди , H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University https://orcid.org/0000-0003-0214-1889 (неавтентифікований)
  • Антоніна Золотько Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди , H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University

DOI:

https://doi.org/10.29038/2413-0923-2023-19-69-78

Ключові слова:

поетична мова, поетичний дискурс, поетичний текст, лінгвопоетика

Анотація

Важливим завданням сучасної лінгвістики є вивчення явищ, що мають можливості вербального сугестивного впливу на реципієнта, а також виокремлення й розробка шляхів протидії цьому впливу. Ми розглядаємо фасцинацію як комплементарний до інформації аспект соціальної комунікації, фасцинативність як онтологічну характеристику поетичного тексту, що тісно пов’язана з реалізацією авторського надзавдання. Фасцинативність створюється за допомогою мовних і дискурсивних засобів і визначає своєрідність сприйняття поезії реципієнтом. На ступінь фасцинативності впливають всі  наявні елементи  поетичного тексту, дискурсивна практика і традиція.

Завантаження

Опубліковано

2023-12-30

Як цитувати

«Поняття «фасцинація» і ‘фасцинативність’ у лінгвопоетичному дискурсі». Лінгвостилістичні студії, вип. 19, Грудень 2023, с. 69-78, https://doi.org/10.29038/2413-0923-2023-19-69-78.