Теоретичний погляд на стильові особливості синтаксису реклами
Анотація
Стаття присвячена висвітленню сучасного стану досліджень синтаксису рекламного тексту. Простежено історію вивчення синтаксису реклами на матеріалі української та іноземних мов. Проблему синтаксичного оформлення рекламних текстів розглянуто в комплексі з іншими питаннями мовної організації української реклами.
Ключові слова: стиль, синтаксис реклами, функція реклами, рекламний текст, речення.
Посилання
Завантаження
Опубліковано
2016-11-30
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
“Теоретичний погляд на стильові особливості синтаксису реклами”. Лінгвостилістичні студії, no. 5, Nov. 2016, pp. 94-100, https://lingvostud.vnu.edu.ua/index.php/lingvostud/article/view/135.